Workshop ke Google Analytics pomohl zorientovat se v online světě
Krajská hospodářská komora MSK (KHK MSK) uspořádala 7. června 2019 celodenní workshop s názvem Jak na Google Analytics a Výkonnostní marketing.
Cílem workshopu bylo pomoci firmám zvýšit a změřit efektivitu online aktivit, webových stránek a e-shopů. Zúčastnění zástupci firem se shodli, že sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí a že je potřeba využívat Google Analytics naplno.
Po představení aktivit Infobodu – Kontaktního centra česko-slovenské hospodářské spolupráce, který KHK MSK provozuje ve svých prostorách od února loňského roku, se přítomní dozvěděli, co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics, v druhé části se pak naučili vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní a odhalit neefektivní reklamní kampaně.
Tento workshop se uskutečnil díky projektu: Kontaktní centra česko-slovenské hospodářské spolupráce, kód 304031C838, financovaného z prostředků z Evropského fondu pro regionální rozvoj.